Azerbaycan’dan Evlenmek İsteyen Bayanlar

Azerbaycandan evlenmek isteyen bayanlar

Merhaba. Azerbaycan’dan evlenmek isteyen bayanlar arayanlar var mı bilemem ama artık burada olduğumu söylemek için geldim. Herkes iyi mi nasılsınız arkadaşlar? Ben iyiyim gibi. Bu süreçte yanımda olacak birileri vardır diye düşünüyorum. Güzel şeyler düşünelim ki her şey çok iyi olsun. Her dönem bu zamana kadar beklediğime inanamıyorum. Bahar geliyor, yüreğimde çiçekler açıyor ama sonra diyorum ki bana neler oluyor. Yalnız kalmışım, uzaklaşmışım birçok şeyden. Sonuç itibariyle bazen can sıkıntısı bazen yalnızlık derken kalıyorum bir başıma. Her neyse ya olumsuz şeyler konuşmaya gelmedim beyler. Evlenmeye geldim.

Güzel şeyler düşlüyorum ve inanıyorum olacaktır. Azerbaycan’dan evlenmek isteyen bayanlar için çok uzaklara bakmanıza gerek yok diye düşünüyorum. Kadersiz değiliz hiçbirimiz. Ama doğru yerde doğru zamanda iyi bir insan ile karşılaşmak gerekiyor. Mesela benim beklentim hep iyimser yönde. İnsanları kıramama gibi bir özelliğim var. Nedense gün sonunda kırılan da ben oluyorum. Buraya kadar insanların isteklerini karşıladık, iyi davrandık falan peki bize kim güzel davranacak? Kim bizi üzmeden hareket edecek, insanlar neden böyle diye düşünmekten çok yoruldum zaten. Bir de bu meseleleri konuşmak istemiyorum ben ya. Of neyse mesajlarınızı bekliyorum en hızlı şekilde unutmayın arkadaşlar.

Azerbaycan’dan Evlenmek İsteyen Bayanlar

Her şeyin yeri ve zamanı var sonuç itibariyle. Aklı başında bakımlı olgun düşünceli biri ile hayatını birleştirmek isteyenler için geldim ama benim de bazı beklentilerim var. İlle de can sıkıntısından bunalınca yazmak isteyenler de yazabilir. Başlangıçta arkadaş olacağız zaten ondan sonrası evlilik umarım. Bir dakika ben yaşımı söylemedim ya çok pardon. 34 yaşındayım. Yaşıma bakmayın bakımlıyım ben. Herkesin bir kez daha dönüp baktığı biriyim yani.

Azerbaycan’dan evlenmek isteyen bayanlar araştırırken beni es geçmemenizi tavsiye ediyorum. Zaman su misali akıp giderken ben yeterince yalnız kaldım buna izin vermeyeceğim. Her şeyim de hazır. Güzel bir şekilde yoluma devam etme kararı aldım. İnanıyorum ki zaman geçtikçe daha güzel olacaktır. Ben gidiyorum şimdi ama buralardayım arkadaşlar. Kendinize o kadar iyi bakın ki telefonda konuşurken sesinizdeki huzuru anlayabileyim. Şimdi söz sırası sizde beyler. Keyfinize bakın ama yazmayı da ihmal etmeyin.

Mesaj Gönderin


1 yorum